loading...
اندروید

sina بازدید : 7 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (1)
http://gohardownload77.persiangig.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%20.zip

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Ice-Road-Truckers

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

به هیو ، لیزا و الکس ، کامیون داران قدری که جاده ها را به  زیر پای خود کشیده اند پیوسته و مسابقات در جاده های برفی را تجربه کنید !Ice Road Truckers یک بازی جذاب رانندگی است که در آن نه با خودروهای سواری و یا حتی وانت که با راندن کامیون به رقابت با حریفان خود بپردازید .
حواستان باشد که این یک مسابقه عادی نیست و می بایست برای پیروزی بر لغزندگی زمین غلبه کنید .

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

HTR-High-Tech-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

HTR High Tech Racing یک بازی اتومبیل رانی می باشد که با گرافیک خود شما را یاد دوران بازی های کلاسیک دهه های ۸۰ و ۹۰ خواهد انداخت . این بازی دارای ۳ سطح سختی مختلف و نیز ۱۸ مرحله می باشد که با چالش های گوناگونی در آنها رو به رو خواهید شد . افزون بر این با استفاده از بخش ادیتور مراحل شما خود خواهید توانست به سادگی مراحل شخصی خود را ساخته و در‌آنها اقدام به برگزاری مسابقات نمایید . نمای دوربین نیز هم به صورت سوم شخص و از بیرون برایتان فراهم خواهد بود و هم از داخل ماشین و به صورت اول شخص که می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید . استفاده از فیزیک واقع گرایانه قطعا خواهد توانست بر جذابیت های این بازی افزوده و نظر شما را به خود جلب کند .

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Earn-to-Die

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا آماده اید تا برای زندگی تان رانندگی کنید ؟
بازی آنلاین جذابی که بیش از ۲۰۰ میلیون بار توسط افراد مختلف امتحان شده است اکنون برای موبایل ها و تبلت های اندروید ، بزرگتر و بهتر از همیشه آماده شده است .
در بازی Earn to Die می بایست سوار بر ماشین خود در مسیری دور و دراز قرار گرفته و تمامی زامبی هایی را که در طول مسیرتان قرار دارند از بین ببرید .
اگر فکر می کنید خودروی تان آنقدر ها که باید مستحکم نیست ، تلاش کنید تا سکه های بیشتری جمع آوری کرده و آن را قدرتمندتر نمایید . شما همچنین خواهید توانست با افزودن اسلحه بر روی ماشین خود ، قدرت نابود سازی زامبی ها را بیش از پیش کنید .

 

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

LevitOn-Speed-Racing-HD

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

LevitOn Speed Racing HD یک بازی هیجان انگیز و چالشی می باشد که در آن می بایست کشتی خود را با سرعت زیاد در مسیرهای مختلف رانده و از رقبای خود پیشی بگیرید . بنابراین اگر شما به مسابقات سرعتی علاقه مندید پیشنهاد ما تجربه این بازی باشد .
از جمله ویژگی های این بازی می توان به قابلیت سفارشی سازی کنترلر ، مشاهده بیشترین امتیازات و تغییر گرافیک می باشد . شما خواهید توانست بازی را در دو حالت مسابقه ای و تمرینی انجام دهید .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

The-Jump-Escape-The-City

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در منوپلیس شادی کردن غیرقانونی است و در صورت برگزاری میهمانی شما را دستگیر خواهند کرد !
پلیس ها اکنون در تعقیب شما هستند و می خواهند دستگیرتان کنند اما برخی از مردم می گویند که تنها ۵ دقیقه تا خارج شدن از شهر ،‌ جایی که دیگر نمی تواند بازداشت تان کنند فاصله دارد … آیا شما می توانید به انتهای مسیر رسیده و از شهر بگریزید ؟

ویژگی های کلیدی :
- گرافیک سه بعدی بسیار زیبا
- رانندگی با سرعت بالا
- استفاده از طرح های کشیده شده با دست
- سیستم امتیاز دهنده هوشمند

sina بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

JellyCar

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

JellyCar 3 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا می باشد که شما را در دنیایی کاغذی و عجیب می برد که در آن می بایست تلاش کنید تا راه خروجی بیابید . گرافیک بسیار زیبا و استفاده از فیزیکی واقع گرایانه می تواند شما را در محیطی جدید و بی نظیر قرار دهد .توجه داشته باشید که در هر مرحله زمان شما محدود بوده و می بایست پیش از به اتمام رسیدن آن ، راه خروج را یافته باشید .

sina بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Championship-Racing-2013

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای تست کردن مهارت رانندگی خود در سرعت های بالا آماده شوید !
Championship Racing بازی زیبایی است که در سبک ریسینگ ارایه شده و در آن می بایست به مسابقات فرمول ۱ رفته و رقیبان قدرتمند خود را به چالش بکشید . این بازی در ۱۹ مکان مختلف که به صورت واقع گرایانه طراحی شده است انجام خواهد پذیرفت . با جمع آوری کردن امتیازهایی که در طول مسیر وجود دارد می توانید اتومبیل خود را ارتقا دهید .

ویژگی ها :
- ۲ حالت مختلف انجام بازی
- استفاده از گرافیک hd
- امکان انجام تیونینگ
- ۱۹ مکان مختلف پراکنده شده در سرتاسر پهنه گیتی
- ۱۰ خودروی مختلف قابل دستیابی

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

WRC-Shakedown-Edition

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

WRC Shakedown Edition یکی از بازی های زیبای ماشین سواری برای اندروید می باشد که در آن می بایست با بهره گیری از خودرو های مختلفی که وجود دارد اقدام به برگزاری مسابقات چالشی هیجان انگیز در مکان های مختلف نمایید .
بازی در دو حالت کارآموزی و زمانی صورت خواهد پذیرفت که گرافیک خارق العاده محیط و نیز گیم پلی بی نظیر این بازی شما را ترغیب خواهد نمود تا هر دو حالت را تا به انتها بروید .

 

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Flatout---Stuntman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Flatout – Stuntman بازی زیبایی است که در کنار دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد ، گرافیک آنچنان زیبایی را برایتان به نمایش در خواهد آورد که نمونه ی آن را ندیده اید !
در این بازی فوق العاده جذاب می بایست در مرحله نخست یک خورو انتخاب نموده و سپس یک کاراکتر و سرانجام کاری که می بایست انجام دهید راندن با سرعت هر چه بیشتر وسیله نقلیه و سپس پرتاب کاراکتر سوار بر آن به دور دست ها . هر چه قدر کاراکتر شما بیشتر آسیب ببیند در نتیجه امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود . این بازی با بهره گیری از فیزیک بی نظیرش می تواند تجربه ای جدید از بازی های اندروید را برایتان به ارمغان آورد .

توجه داشته باشید این بازی تنها بر روی دستگاه هایی که دارای پردازنده گرافیکی Tegra 3 می باشند قابلیت نصب داشته و امکان اجرا بر روی سایر مدل ها را ندارد .

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Top-Gear-SSR-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Top Gear SSR Pro یک بازی ماشین سواری متفاوت می باشد که در دنیایی آیکانیک با ویژگی های بصری غیر قابل تصویر صورت می پذیرد . پرش های پرسرعت ، گذر از مکان های خطرناک و تجربه محیط های جدید و البته عجیب از جمله تجربه هایی است که در این بازی آنها را کسب خواهید نمود .

ویژگی ها :
- برگزاری در مکان های مختلف نظیر نیویورک ، لندن ، مسکو و …
- محیط شگفت انگیز
- امکان به چالش کشیدن دوستان از طریق اشتراک گذاری امتیازات به صورت آنلاین
- و …

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Badayer-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا برای انجام هیجان انگیزترین بازی مسابقات جاده ای سال آماده اید ؟
در بازی Badayer Racing می توانید با استفاده از خودروی کاملا شخصی سازی شده خود به مسابقات مختلف رفته و با بهره گیری از مهارت تان در رانندگی پیش از سایرین به خط پایان برسید . این بازی که به صورت اچ دی طراحی شده است می تواند به صورت مولتی پلیر نیز انجام بگیرد . حال شما خواهید توانست با دوستانتان به مسابقات چالشی پای گذاشته و در مسیر های به دور از آسفالت به رقابت بپردازید . با بهره گیری از توربو و نیترو می توانید نهایت سرعت را در اتومبیل تان شاهد باشید .

 

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

RALLY-THE-WORLD.-THE-GAME.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جاده از آن شماست !
به عنوان یک استراتژیست رالی ، این وظیفه شماست که به راننده ولکس واگن مسیرهای پیش روی را در مسابقات جهانی رالی نشان داده و او را هدایت کنید .

در بازی RALLY THE WORLD. THE GAME این بار نه یک راننده ، بلکه نقش نقشه خوان راننده ی مسابقه را داشته و می بایست با مشاهده نقشه و دادن فرمان های چرخش به چپ و راست و … ، راننده را از مسیر آگاه ساخته و برای تیم تان پیروزی را رقم بزنید .

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Smash-Cops-Heat

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smash Cops Heat یکی از زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی است که به دلیل گیم پلی خاص اش می توان آن را در رده بازی های اکشن نیز قرار داد .
در این گیم که برای پیروزی در آن نیازمند مهارت رانندگی بالایی هستید می بایست با حرکت های مارپیچ در محیطی سه بعدی و البته زیبا از چنگال پلیس هایی که به دنبال تان می آیند گریخته و حتی آنها را نابود سازید . از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این بازی می توان به بزرگ بودن شهری که در آن قرار است داستان ها به وقوع بپیوندند اشاره کرد . افزون بر این بهره گیری از قوانین فیزیکی در هر چه بهتر شدن تجربه رانندگی تان به شما کمک خواهد کرد . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را به هیچ وجه فراموش نکنید !

 

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Drag-Racing

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Drag Racing یکی از اعتیادآورترین بازی های سبک ریسینگ می باشد که با دارا بودن کنترلر واقع گرایانه و البته بیش از ۵۰ مدل خودروی مختلف آماده سرگرم کردن شماست .
خودروی رویاهای خود را خریداری کرده و آپگرید کردن قسمت های مختلف آن ، مهارت خود را در مسابقات مسافتی به نمایش بگذارید .

عاشق BMW M3 هستید یا نیسان Skyline R34 و یا Mustang 69 ؟ یکی از آنها یا سایر مدل های موجود را انتخاب کرده و پای در مسابقات بگذارید . مسابقات ماشین سواری به خودی خود هیجان انگیز هستند حال اگر با میلیون ها راننده دیگر به صورت آنلاین و دو نفره به رقابت بپردازید قطعا بر حجم هیجان آن افزوده خواهد شد .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

CSR-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

sina بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Taxi-Driver-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال لذت راننده تاکسی بودن و رساندن مسافران به مقصد هایشان ،‌ آن هم در خیابان های سئول را تجربه کرده اید ؟!
Taxi Driver 2 نام بازی زیبایی است که می تواند این حس را در شما به وجود آورد . شما می توانید در این بازی تاکسی خود را با رفتن به مراحل بالا ارتقا داده و در خیابان هایی که بر اساس نقشه های واقعی شهر سئول طراحی شده است اقدام به انجام ماموریت های از پیش تعیین شده نمایید .

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Carmageddon

پیش نیاز: اندروید۲٫۳٫۳ و بالاتر

گیم Carmageddon مسابقه ای هولناک است که در آن باید با استفاده از مهارت در رانندگی رقیب های خود را از میان بردارید و به پیروزی برسید.
این بازی مهیج با استفاده از گرافیک بالا خود میحطی واقعی را به وجود آورد است و شما می توانید با استفاده از سلاح های بکار رفته در خودرو خود در مسابقات گیم فوق پیروز شوید.

ویژگی ها
- ۱۱ محیط متفاوت و جذاب
- ۳۶ مرحله با چالش های فراوان
- روش های متفاوت برای کنترل بازی
- امکان استفاده از نقشه مسیر

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Off Road Rumble

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- آیا مایلید در یک مسابقه واقعی اتومبیل رانی شرکت نمایید؟
گیم Off Road Rumble یک مسابقه دشوار اتومبیل رانی در صحرای نوادا آمریکا است که با بهره گیری از تکنیک های جدید در قالبی جذاب و واقع گرایانه شما را به رقابت با سایر رانندگان معروف دنیا دعوت می کند.
در این بازی به این نکته توجه داشته باشید که رانندگی در بیابان نیازمند دقت و سرعت عمل بالاست و شما باید این مهارت را در خود افزایش دهید.

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Off Road Rumble

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- آیا مایلید در یک مسابقه واقعی اتومبیل رانی شرکت نمایید؟
گیم Off Road Rumble یک مسابقه دشوار اتومبیل رانی در صحرای نوادا آمریکا است که با بهره گیری از تکنیک های جدید در قالبی جذاب و واقع گرایانه شما را به رقابت با سایر رانندگان معروف دنیا دعوت می کند.
در این بازی به این نکته توجه داشته باشید که رانندگی در بیابان نیازمند دقت و سرعت عمل بالاست و شما باید این مهارت را در خود افزایش دهید.

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

RE-VOLT-Classic-(Premium)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

افسانه مسابقه ای RE-VOLT Classic به اندروید بازگشته است . در بازی پیش روی می بایست در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرده و پیروز شوید اما یک تفاوت بین ماشین های موجود در این بازی و سایر گیم های مشابه است و آن کنترلی بودن ماشین هاست . خودروهایی که می بایست با بهره گیری از یک کنترل از راه دور لمسی هدایت شده و به سوی پیروزی حرکت کنند .

این بازی شامل ۱۴ مرحله مختلف است که در مکان های متفاوت نظیر خیابان ، باغ و خانه ، حتی بر فراز پشت بام ها و زیر درخشش نور ستارگان صورت خواهد پذیرفت . اگر می خواهید یاد دوران کودکی را در وجود خود زنده کنید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Lynx-Lunar-Racer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ به بالا

آیا میخواهید در فضا در جایی که تا به حال هیچ انسانی پا نگذاشته است رانندگی کنید؟

پس بی درنگ سوار بر ماشین فضایی خود شده و ۹ منطقه از فضا جایی که تا بحال هیچ انسانی به آنجا پا نگذاشته است بروید و بعد از گذراندن مراحل بازی به عنوان یک قهرمان به زمین برگردید.شما در هر مرحله می بایست سعی به جم آوری سکه های بیشتری بکنید تا بتوانید فضا پیمای خود را از نظر موتور سیستم ترمز و لاستیک ها تقویت کنید تا سریعتر و بهتر به راه خود ادامه دهید.در طی مسیر شما باید توجه داشته باشید که جاذبه ماه ۸۳٫۳ % از زمین کمتر است این امر باعث میشود که شما به دقت بیشتری نیاز داشته باشید تا  بتوانید کنترل فضا پیمای خود را به دست بگیرید.

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

نکته:
توجه داشته باشید که برای اجرای گیم فوق، RAM دستگاه اندروید شما باید حداقل ۷۰۰ مگابایت باشد.

ویژگی ها
- انواع حالت های بازی
- گرافیک مدرن و اثرات خارق العاده بصری
- فیزیک واقع گرایانه

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

GBikes

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

GBikes یک بازی سبک ریسینگ می باشد که با بهره گیری از گیم پلی فوق العاده خود و البته گرافیک رزولوشن بالایش آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد !

ویژگی ها :
- گرافیک بسیار زیبا
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۱۸ مسابقه مختلف
- ۶ جهان متفاوت
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر
- و …

 

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Time-Machine-Race

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Time Machine Race یک بازی اتومبیل رانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما باید سعی کرده تا با دوستان خود مبارزه کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در مسابقات اتومبیل رانی نفر اول شوید و امتیاز کسب کنید. آهنگ های به کار رفته در بازی بسیار زیبا و هیجانی هستند. لازم به ذکر است که شما نیز می توانید این بازی را به صورت چند نفره انجام دهید

ویژگی های اصلی:

مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی

هیجان بالای بازی

استفاده از آهنگ های زیبا

امکان بازی به صورت چند نفره

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (1)

Pocket-Rally

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Rally یک بازی مسابقه ای رالی است که با آمیختن سبک قدیمی رالی و نیز حس ماشین سواری در اسمارت فون های لمسی با بهره گیری از ویژگی های گرافیکی خاص آماده است تا شما را سرگرم سازد . این بازی افزون بر گرافیک قابل قبول خود از فیزیکی واقع گرایانه نیز بهره مند شده است که در داشتن حسی ویژه هنگام انجام بازی شما را بهتر یاری کند . بازی چهار حالت کنترل مختلف دارد که می تواند از آنها در سه زاویه متفاوت دوربین برای حرکت دادن اتومبیل خود به منظور شرکت در مسابقات بهره بجویید . آیا می خواهید حرکات خود را پس از پایان مسابقه به تماشا بنشینید ؟ کافیست از حالت Replay Mode استفاده کنید تا این امکان برایتان فراهم آید .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Wheels-Monster-Trucks

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به خودرو علاقه مندید آنگاه عاشق بازی Crazy Wheels: Monster Trucks خواهید شد !
در این بازی جذاب می بایست سوار بر خودروی هیولایی خود شده و با گذر کردن در مسیرهای شگفت انگیز نظیر پل ها و تپه ها در محیطی با گیم پلی پایه فیزیکی خود را به هدف های از پیش تعیین شده برسانید . این بازی بسیار زیبا دارای ۵۰ مرحله مختلف است که در ۵ دنیای متفاوت انجام می پذیرند . کنترلر بازی همانند Hill Climb Racing می باشد که از چند دکمه ساده برای سرعت گرفتن ، شتاب دادن و یا ترمز گرفتن در طراحی اش استفاده گردیده است .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Tuning Storm

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

ویژگی های اصلی:

انتخاب دلخواه اتومبیل

سفارشی کردن اتومبیل ها

تعویض قطعات ماشین

افزودن نیتروژن به ماشین

مسابقه با رقبا

sina بازدید : 6 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

بیش از ۶۶ اتومبیل مختلف

انفجار بسیار بزرگ

سرعت بسیار بالا

دستاورد های جدید

گذراندن ماموریت های متعدد

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Redline Rush

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Redline Rush یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، شما باید از دست پلیس فرار کنید. پلیس نباید شما را دستگیر کند، زیرا اگر او شما را دستگیر کند، شما بازنده می شوید. می توانید ماشین های متعددی را خریداری کنید و در خیابان مسابقه دهید. دقت داشته باشید که با وجود اینکه پلیس به دنبال شما می آید، به هیچ عنوان نباید به ماشین خود ضربه بزنید. اگر ماشین شما بیش از حد آسیب ببیند، گیم آور می شوید. لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

امکان خرید ماشین های متعدد

فرار کردن از دست پلیس

هیجان بسیار بالا

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

Death Racing 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای هستید، بازی Death Racing 2 را از دست ندهید. رقابت سرسختی را با دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز کنید. در این نسخه از بازی، شما می توانید در بیابان با دوستان خود به رقابت بپردازید. تمامی این افتخارات را می توانید تنها با یک انگشت خود به دست آورید! برای کنترل ماشین، کافی است گوشی خود را حرکت دهید. این بازی حاوی جاده ها، پل ها و مناظر زیبا می باشد که هنگام مسابقه آن ها را مشاهده خواهید کرد

ویژگی های اصلی:

امکان بازکردن اثکر اتومبیل های پرسرعت

لذت بردن از مشاهده جاده ها و پل ها

کنترل راحت و آسان اتومبیل

کاوش مناظر پاییز و زمستان

ماموریت های هیجان انگیز

رقابت با دوستان در فیسبوک

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Speed Freakz

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به سری بازی های اتومبیل رانی هستید، حتما بازی Speed Freakz  را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. باید در ۵ محیط منحصر به فرد نظیر جزیره، شهر و … رانندگی کنید. پس از برنده شدن در هر دوره، امتیاز کسب می کنید که با این امتیاز ها می توانید ماشین خود را سفارشی سازید. اگر مقدار زیادی پول به دست آورید،  قادر به خرید ماشین خواهید بود. از نهایت سرعت، قدرت و شتاب ماشین خود استفاده کنید و رقیبان را پشت سر بگذارید.

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقاء ماشین ها

مسابقه در ۵ محیط منحصر به فرد

قابلیت خرید ماشین های مختلف

کسب امتیاز پس از هر مرحله

دریافت پول پس از برنده شدن

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Heavy Metal Derby 3D Demoliton v1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی  Heavy Metal Derby 3D Demoliton اتومبیل های جنگی در اختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها ، سایر اتومبیل ها را نابود کنید . گیم پلی این بازی کاملا منحصر به فرد بوده و هیجان بسیار بالایی دارد . ماشین های شما حاوی مسلسل و بمب های متعددی می باشد که باید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مرحله نخست دقت نموده و سپس ماشین ها را تک به تک منفجر کنید .

ویژگی های اصلی:

قواعد ساده بازی

منفجر کردن ماشین ها

در دسترس بودن مسلسل

گیم پلی هیجان انگیز

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Truck Simulator 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Truck Simulator 2013، شبیه ساز کامیون برای سیستم عامل اندروید می باشد. تنها با یک کامیون سفر خود را آغاز نموده و تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . در این گیم می بایست  با کامیون های مختلف، به  شهرهای مختلف سفر نمایید . از جمله ویژگی های مهم این بازی حاوی یک نقشه بسیار بزرگ می باشد که در آن می توانید در هفت شهر مختلف با بیش از ۸ کامیون سفر کنید . بی شک گرافیک این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .

ویژگی اهی اصلی:

در دسترس بودن ۸ کامیون مختلف

گیم پلی فوق العاده عالی

گرافیک بسیار خوب

۷ شهر بزرگ

sina بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !
توجه داشته باشید که زمان طلاست و هر چه قصد سرعت عمل بیشتری از خود به نمایش در آورید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . شما می توانید یکی از زمان های ۳ ، ۵ و یا ۱۰ دقیقه را در حالت آرکید یا اوریجینال بازی انتخاب نوده و با بهره گیری از شتابسنج یا صفحه لمسی دستگاه خود ، تاکسی تان را کنترل نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 490