loading...
اندروید

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Flatout---Stuntman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Flatout – Stuntman بازی زیبایی است که در کنار دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد ، گرافیک آنچنان زیبایی را برایتان به نمایش در خواهد آورد که نمونه ی آن را ندیده اید !
در این بازی فوق العاده جذاب می بایست در مرحله نخست یک خورو انتخاب نموده و سپس یک کاراکتر و سرانجام کاری که می بایست انجام دهید راندن با سرعت هر چه بیشتر وسیله نقلیه و سپس پرتاب کاراکتر سوار بر آن به دور دست ها . هر چه قدر کاراکتر شما بیشتر آسیب ببیند در نتیجه امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود . این بازی با بهره گیری از فیزیک بی نظیرش می تواند تجربه ای جدید از بازی های اندروید را برایتان به ارمغان آورد .

توجه داشته باشید این بازی تنها بر روی دستگاه هایی که دارای پردازنده گرافیکی Tegra 3 می باشند قابلیت نصب داشته و امکان اجرا بر روی سایر مدل ها را ندارد .

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Top-Gear-SSR-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Top Gear SSR Pro یک بازی ماشین سواری متفاوت می باشد که در دنیایی آیکانیک با ویژگی های بصری غیر قابل تصویر صورت می پذیرد . پرش های پرسرعت ، گذر از مکان های خطرناک و تجربه محیط های جدید و البته عجیب از جمله تجربه هایی است که در این بازی آنها را کسب خواهید نمود .

ویژگی ها :
- برگزاری در مکان های مختلف نظیر نیویورک ، لندن ، مسکو و …
- محیط شگفت انگیز
- امکان به چالش کشیدن دوستان از طریق اشتراک گذاری امتیازات به صورت آنلاین
- و …

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Badayer-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا برای انجام هیجان انگیزترین بازی مسابقات جاده ای سال آماده اید ؟
در بازی Badayer Racing می توانید با استفاده از خودروی کاملا شخصی سازی شده خود به مسابقات مختلف رفته و با بهره گیری از مهارت تان در رانندگی پیش از سایرین به خط پایان برسید . این بازی که به صورت اچ دی طراحی شده است می تواند به صورت مولتی پلیر نیز انجام بگیرد . حال شما خواهید توانست با دوستانتان به مسابقات چالشی پای گذاشته و در مسیر های به دور از آسفالت به رقابت بپردازید . با بهره گیری از توربو و نیترو می توانید نهایت سرعت را در اتومبیل تان شاهد باشید .

 

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

RALLY-THE-WORLD.-THE-GAME.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جاده از آن شماست !
به عنوان یک استراتژیست رالی ، این وظیفه شماست که به راننده ولکس واگن مسیرهای پیش روی را در مسابقات جهانی رالی نشان داده و او را هدایت کنید .

در بازی RALLY THE WORLD. THE GAME این بار نه یک راننده ، بلکه نقش نقشه خوان راننده ی مسابقه را داشته و می بایست با مشاهده نقشه و دادن فرمان های چرخش به چپ و راست و … ، راننده را از مسیر آگاه ساخته و برای تیم تان پیروزی را رقم بزنید .

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Smash-Cops-Heat

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smash Cops Heat یکی از زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی است که به دلیل گیم پلی خاص اش می توان آن را در رده بازی های اکشن نیز قرار داد .
در این گیم که برای پیروزی در آن نیازمند مهارت رانندگی بالایی هستید می بایست با حرکت های مارپیچ در محیطی سه بعدی و البته زیبا از چنگال پلیس هایی که به دنبال تان می آیند گریخته و حتی آنها را نابود سازید . از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این بازی می توان به بزرگ بودن شهری که در آن قرار است داستان ها به وقوع بپیوندند اشاره کرد . افزون بر این بهره گیری از قوانین فیزیکی در هر چه بهتر شدن تجربه رانندگی تان به شما کمک خواهد کرد . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را به هیچ وجه فراموش نکنید !

 

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Drag-Racing

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Drag Racing یکی از اعتیادآورترین بازی های سبک ریسینگ می باشد که با دارا بودن کنترلر واقع گرایانه و البته بیش از ۵۰ مدل خودروی مختلف آماده سرگرم کردن شماست .
خودروی رویاهای خود را خریداری کرده و آپگرید کردن قسمت های مختلف آن ، مهارت خود را در مسابقات مسافتی به نمایش بگذارید .

عاشق BMW M3 هستید یا نیسان Skyline R34 و یا Mustang 69 ؟ یکی از آنها یا سایر مدل های موجود را انتخاب کرده و پای در مسابقات بگذارید . مسابقات ماشین سواری به خودی خود هیجان انگیز هستند حال اگر با میلیون ها راننده دیگر به صورت آنلاین و دو نفره به رقابت بپردازید قطعا بر حجم هیجان آن افزوده خواهد شد .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

CSR-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

sina بازدید : 6 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Taxi-Driver-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال لذت راننده تاکسی بودن و رساندن مسافران به مقصد هایشان ،‌ آن هم در خیابان های سئول را تجربه کرده اید ؟!
Taxi Driver 2 نام بازی زیبایی است که می تواند این حس را در شما به وجود آورد . شما می توانید در این بازی تاکسی خود را با رفتن به مراحل بالا ارتقا داده و در خیابان هایی که بر اساس نقشه های واقعی شهر سئول طراحی شده است اقدام به انجام ماموریت های از پیش تعیین شده نمایید .

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Carmageddon

پیش نیاز: اندروید۲٫۳٫۳ و بالاتر

گیم Carmageddon مسابقه ای هولناک است که در آن باید با استفاده از مهارت در رانندگی رقیب های خود را از میان بردارید و به پیروزی برسید.
این بازی مهیج با استفاده از گرافیک بالا خود میحطی واقعی را به وجود آورد است و شما می توانید با استفاده از سلاح های بکار رفته در خودرو خود در مسابقات گیم فوق پیروز شوید.

ویژگی ها
- ۱۱ محیط متفاوت و جذاب
- ۳۶ مرحله با چالش های فراوان
- روش های متفاوت برای کنترل بازی
- امکان استفاده از نقشه مسیر

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Off Road Rumble

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- آیا مایلید در یک مسابقه واقعی اتومبیل رانی شرکت نمایید؟
گیم Off Road Rumble یک مسابقه دشوار اتومبیل رانی در صحرای نوادا آمریکا است که با بهره گیری از تکنیک های جدید در قالبی جذاب و واقع گرایانه شما را به رقابت با سایر رانندگان معروف دنیا دعوت می کند.
در این بازی به این نکته توجه داشته باشید که رانندگی در بیابان نیازمند دقت و سرعت عمل بالاست و شما باید این مهارت را در خود افزایش دهید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 518