loading...
اندروید

sina بازدید : 6 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

بیش از ۶۶ اتومبیل مختلف

انفجار بسیار بزرگ

سرعت بسیار بالا

دستاورد های جدید

گذراندن ماموریت های متعدد

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Redline Rush

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Redline Rush یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، شما باید از دست پلیس فرار کنید. پلیس نباید شما را دستگیر کند، زیرا اگر او شما را دستگیر کند، شما بازنده می شوید. می توانید ماشین های متعددی را خریداری کنید و در خیابان مسابقه دهید. دقت داشته باشید که با وجود اینکه پلیس به دنبال شما می آید، به هیچ عنوان نباید به ماشین خود ضربه بزنید. اگر ماشین شما بیش از حد آسیب ببیند، گیم آور می شوید. لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

امکان خرید ماشین های متعدد

فرار کردن از دست پلیس

هیجان بسیار بالا

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

Death Racing 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای هستید، بازی Death Racing 2 را از دست ندهید. رقابت سرسختی را با دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز کنید. در این نسخه از بازی، شما می توانید در بیابان با دوستان خود به رقابت بپردازید. تمامی این افتخارات را می توانید تنها با یک انگشت خود به دست آورید! برای کنترل ماشین، کافی است گوشی خود را حرکت دهید. این بازی حاوی جاده ها، پل ها و مناظر زیبا می باشد که هنگام مسابقه آن ها را مشاهده خواهید کرد

ویژگی های اصلی:

امکان بازکردن اثکر اتومبیل های پرسرعت

لذت بردن از مشاهده جاده ها و پل ها

کنترل راحت و آسان اتومبیل

کاوش مناظر پاییز و زمستان

ماموریت های هیجان انگیز

رقابت با دوستان در فیسبوک

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Speed Freakz

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به سری بازی های اتومبیل رانی هستید، حتما بازی Speed Freakz  را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. باید در ۵ محیط منحصر به فرد نظیر جزیره، شهر و … رانندگی کنید. پس از برنده شدن در هر دوره، امتیاز کسب می کنید که با این امتیاز ها می توانید ماشین خود را سفارشی سازید. اگر مقدار زیادی پول به دست آورید،  قادر به خرید ماشین خواهید بود. از نهایت سرعت، قدرت و شتاب ماشین خود استفاده کنید و رقیبان را پشت سر بگذارید.

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقاء ماشین ها

مسابقه در ۵ محیط منحصر به فرد

قابلیت خرید ماشین های مختلف

کسب امتیاز پس از هر مرحله

دریافت پول پس از برنده شدن

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Heavy Metal Derby 3D Demoliton v1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی  Heavy Metal Derby 3D Demoliton اتومبیل های جنگی در اختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها ، سایر اتومبیل ها را نابود کنید . گیم پلی این بازی کاملا منحصر به فرد بوده و هیجان بسیار بالایی دارد . ماشین های شما حاوی مسلسل و بمب های متعددی می باشد که باید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مرحله نخست دقت نموده و سپس ماشین ها را تک به تک منفجر کنید .

ویژگی های اصلی:

قواعد ساده بازی

منفجر کردن ماشین ها

در دسترس بودن مسلسل

گیم پلی هیجان انگیز

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Truck Simulator 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Truck Simulator 2013، شبیه ساز کامیون برای سیستم عامل اندروید می باشد. تنها با یک کامیون سفر خود را آغاز نموده و تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . در این گیم می بایست  با کامیون های مختلف، به  شهرهای مختلف سفر نمایید . از جمله ویژگی های مهم این بازی حاوی یک نقشه بسیار بزرگ می باشد که در آن می توانید در هفت شهر مختلف با بیش از ۸ کامیون سفر کنید . بی شک گرافیک این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .

ویژگی اهی اصلی:

در دسترس بودن ۸ کامیون مختلف

گیم پلی فوق العاده عالی

گرافیک بسیار خوب

۷ شهر بزرگ

sina بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !
توجه داشته باشید که زمان طلاست و هر چه قصد سرعت عمل بیشتری از خود به نمایش در آورید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . شما می توانید یکی از زمان های ۳ ، ۵ و یا ۱۰ دقیقه را در حالت آرکید یا اوریجینال بازی انتخاب نوده و با بهره گیری از شتابسنج یا صفحه لمسی دستگاه خود ، تاکسی تان را کنترل نمایید .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 493