loading...
اندروید

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Off Road Rumble

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- آیا مایلید در یک مسابقه واقعی اتومبیل رانی شرکت نمایید؟
گیم Off Road Rumble یک مسابقه دشوار اتومبیل رانی در صحرای نوادا آمریکا است که با بهره گیری از تکنیک های جدید در قالبی جذاب و واقع گرایانه شما را به رقابت با سایر رانندگان معروف دنیا دعوت می کند.
در این بازی به این نکته توجه داشته باشید که رانندگی در بیابان نیازمند دقت و سرعت عمل بالاست و شما باید این مهارت را در خود افزایش دهید.

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

RE-VOLT-Classic-(Premium)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

افسانه مسابقه ای RE-VOLT Classic به اندروید بازگشته است . در بازی پیش روی می بایست در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرده و پیروز شوید اما یک تفاوت بین ماشین های موجود در این بازی و سایر گیم های مشابه است و آن کنترلی بودن ماشین هاست . خودروهایی که می بایست با بهره گیری از یک کنترل از راه دور لمسی هدایت شده و به سوی پیروزی حرکت کنند .

این بازی شامل ۱۴ مرحله مختلف است که در مکان های متفاوت نظیر خیابان ، باغ و خانه ، حتی بر فراز پشت بام ها و زیر درخشش نور ستارگان صورت خواهد پذیرفت . اگر می خواهید یاد دوران کودکی را در وجود خود زنده کنید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

sina بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Lynx-Lunar-Racer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ به بالا

آیا میخواهید در فضا در جایی که تا به حال هیچ انسانی پا نگذاشته است رانندگی کنید؟

پس بی درنگ سوار بر ماشین فضایی خود شده و ۹ منطقه از فضا جایی که تا بحال هیچ انسانی به آنجا پا نگذاشته است بروید و بعد از گذراندن مراحل بازی به عنوان یک قهرمان به زمین برگردید.شما در هر مرحله می بایست سعی به جم آوری سکه های بیشتری بکنید تا بتوانید فضا پیمای خود را از نظر موتور سیستم ترمز و لاستیک ها تقویت کنید تا سریعتر و بهتر به راه خود ادامه دهید.در طی مسیر شما باید توجه داشته باشید که جاذبه ماه ۸۳٫۳ % از زمین کمتر است این امر باعث میشود که شما به دقت بیشتری نیاز داشته باشید تا  بتوانید کنترل فضا پیمای خود را به دست بگیرید.

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

نکته:
توجه داشته باشید که برای اجرای گیم فوق، RAM دستگاه اندروید شما باید حداقل ۷۰۰ مگابایت باشد.

ویژگی ها
- انواع حالت های بازی
- گرافیک مدرن و اثرات خارق العاده بصری
- فیزیک واقع گرایانه

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

GBikes

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

GBikes یک بازی سبک ریسینگ می باشد که با بهره گیری از گیم پلی فوق العاده خود و البته گرافیک رزولوشن بالایش آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد !

ویژگی ها :
- گرافیک بسیار زیبا
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۱۸ مسابقه مختلف
- ۶ جهان متفاوت
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر
- و …

 

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Time-Machine-Race

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Time Machine Race یک بازی اتومبیل رانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما باید سعی کرده تا با دوستان خود مبارزه کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در مسابقات اتومبیل رانی نفر اول شوید و امتیاز کسب کنید. آهنگ های به کار رفته در بازی بسیار زیبا و هیجانی هستند. لازم به ذکر است که شما نیز می توانید این بازی را به صورت چند نفره انجام دهید

ویژگی های اصلی:

مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی

هیجان بالای بازی

استفاده از آهنگ های زیبا

امکان بازی به صورت چند نفره

sina بازدید : 4 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (1)

Pocket-Rally

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Rally یک بازی مسابقه ای رالی است که با آمیختن سبک قدیمی رالی و نیز حس ماشین سواری در اسمارت فون های لمسی با بهره گیری از ویژگی های گرافیکی خاص آماده است تا شما را سرگرم سازد . این بازی افزون بر گرافیک قابل قبول خود از فیزیکی واقع گرایانه نیز بهره مند شده است که در داشتن حسی ویژه هنگام انجام بازی شما را بهتر یاری کند . بازی چهار حالت کنترل مختلف دارد که می تواند از آنها در سه زاویه متفاوت دوربین برای حرکت دادن اتومبیل خود به منظور شرکت در مسابقات بهره بجویید . آیا می خواهید حرکات خود را پس از پایان مسابقه به تماشا بنشینید ؟ کافیست از حالت Replay Mode استفاده کنید تا این امکان برایتان فراهم آید .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Wheels-Monster-Trucks

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به خودرو علاقه مندید آنگاه عاشق بازی Crazy Wheels: Monster Trucks خواهید شد !
در این بازی جذاب می بایست سوار بر خودروی هیولایی خود شده و با گذر کردن در مسیرهای شگفت انگیز نظیر پل ها و تپه ها در محیطی با گیم پلی پایه فیزیکی خود را به هدف های از پیش تعیین شده برسانید . این بازی بسیار زیبا دارای ۵۰ مرحله مختلف است که در ۵ دنیای متفاوت انجام می پذیرند . کنترلر بازی همانند Hill Climb Racing می باشد که از چند دکمه ساده برای سرعت گرفتن ، شتاب دادن و یا ترمز گرفتن در طراحی اش استفاده گردیده است .

sina بازدید : 3 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

sina بازدید : 1 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Tuning Storm

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

ویژگی های اصلی:

انتخاب دلخواه اتومبیل

سفارشی کردن اتومبیل ها

تعویض قطعات ماشین

افزودن نیتروژن به ماشین

مسابقه با رقبا

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 520